Καταναλωτής, Ένωση Καταναλωτών Βόλου, Γραφείο Καταναλωτή
Καταγγελίες PDF Εκτύπωση E-mail
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ - ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Σάββατο, 20 Δεκέμβριος 2008 19:28


ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΒΟΛΟΥ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Δημ. Γεωργιάδου 177α


Για παράπονα – καταγγελίες – νομική στήριξη
 

τηλ.& fax 2421045615
στο e mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

Ανάλογα με τη φύση του προβλήματος:

- Παρεμβαίνει στην επιχείρηση ζητώντας της να επιλύσει το πρόβλημα

- Διαμεσολαβεί με σκοπό την επίλυση της διαφοράς με φιλικό διακανονισμό

- Κοινοποιεί το θέμα σε αρμόδιες αρχές και υπηρεσίες

- Παρέχει νομικές συμβουλές για εξωδικαστική επίλυση του θέματος

- Διαβιβάζει, όταν χρειάζεται, τις αναφορές στις αρμόδιες υπηρεσίες ελέγχου

- Ενημερώνει τον καταναλωτή για την εξέλιξη της υπόθεσής του

- Δημοσιοποιεί τα αποτελέσματα των ελέγχων και τα πρόστιμα

 

τηλ. & fax 2421045615

e mail gramikatanaloti@gmail.com

Υπεύθυνη: Κική Πλαστάρα Αντιπρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου

 


Ένωση Καταναλωτών Βόλου