Καταναλωτής ηλεκτρικής ενέργειας που προτίμησε να αλλάξει πάροχο, πιστεύοντας στη διαφήμιση, ανακάλυψε ξαφνικά, ότι ενώ του είχαν πει για πάγιο στην τιμή των 5 ευρώ, τελικά το πάγιο ήταν στα 22 ευρώ. Διαμαρτυρήθηκε και προσέφυγε στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας, όπου προσφεύγουν καθημερινά δεκάδες καταναλωτές, διαμαρτυρόμενοι για συμβάσεις τηλεφωνίας, ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά και για απάτες σε παραγγελίες προϊόντων.
Καθημερινό είναι πλέον το φαινόμενο των καταγγελιών καταναλωτών στην ΕΝΚΑ Βόλου, αλλά και στη Γ.Γ. Καταναλωτή για προϊόντα και υπηρεσίες, που δεν ανταποκρίνονται στα όσα διαφημίζονται. Όπως ανέφερε ο εκπρόσωπος της ΕΝΚΑ Αλ. Κουτσελίνης στην περίπτωση με τον καταναλωτή που άλλαξε πάροχο ηλεκτρικής