Τι πρέπει να γνωρίζουμε όταν επισκεπτόμαστε παραλίες; PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
ΘΕΜΑΤΑ - ΤΑΞΙΔΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Τετάρτη, 21 Ιούνιος 2017 18:52

 Όλες οι παραλίες είναι κοινόχρηστου χαρακτήρα και επιτρέπεται η ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών. Στις οργανωμένες παραλίες, θα πρέπει να προβλέπεται ελεύθερος χώρος και για τους υπόλοιπους λουόμενους
• Η χρέωση για τη χρήση ομπρέλας και ξαπλώστρας θα πρέπει να είναι αναρτημένη σε τιμοκατάλογο σε εμφανές σημείο
• Θα πρέπει να εκδίδεται απόδειξη παροχής υπηρεσιών
• Όσες παραλίες έχουν αντίτιμο εισόδου, είναι υποχρεωμένες να έχουν ικανό αριθμό ναυαγοσωστών, κατά τους μήνες Ιούνιο - Αύγουστο και ώρες 10:30-17:30
• Στις οργανωμένες εγκαταστάσεις, πρέπει να υπάρχει επισήμανση με ευδιάκριτους πλωτούς σημαντήρες των ορίων, που μπορούν να φτάνουν οι λουόμενοι
• Στις παραλίες με εγκαταστάσεις θαλάσσιων μέσων αναψυχής, είναι υποχρεωτικό να υπάρχει διάδρομος μέσα στη θάλασσα, πλάτους 7 έως 15 μέτρων και μήκους σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής
• Απαγορεύονται τα θαλάσσια μέσα αναψυχής (σκι, αλεξίπτωτο, έλκηθρο, κλπ.) και τα θαλάσσια μοτοποδήλατα (jet ski, surf jet, sea beetle, sea bike) σε απόσταση μικρότερη των 100 μέτρων από τους σημαντήρες
• Η κυκλοφορία των παραπάνω θαλάσσιων μέσων απαγορεύεται τους μήνες Ιούνιο με Σεπτέμβριο μεταξύ των ωρών 14:00 και 17:00
• Τα wind surf πρέπει να κινούνται έξω από τους σημαντήρες ή 200 μέτρα από το σύνηθες σημείο των κολυμβητών Κόστος οργανωμένων παραλιών Αττικής Από έρευνα που πραγματοποιήσαμε για το κόστος των οργανωμένων παραλιών στην Αττική διαπιστώνουμε ότι για πολλές οικογένειες είναι απαγορευτικό. Μια 4μελής οικογένεια πρέπει να διαθέσει από 30,00€-60,00€ για την είσοδο της σε μια οργανωμένη παραλία καθώς και για να πάρει ένα καφέ ή αναψυκτικό, νερό και τοστ.
Θεωρούμε επιβεβλημένο ότι και στις οργανωμένες παραλίες θα πρέπει να ισχύσουν οι τιμές των βασικών ειδών (νερό, καφές, τοστ-σάντουιτς) που προβλέπονται στα κυλικεία των πλοίων, αεροδρομίων, αρχαιολογικών χώρων κλπ, ώστε ο καταναλωτής με μικρό κόστος να προμηθεύεται τα είδη πρώτης ανάγκης.
Για οποιαδήποτε σχετική πληροφορία ή καταγγελία, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται:
• Στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, τηλ. 1520, φαξ 210-38 42 642 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ

 
Ένωση Καταναλωτών Βόλου