Ένωση Καταναλωτών Βόλου Θέματα για Υπηρεσιών
Οι τράπεζες ξεζουμίζουν τους καταναλωτές στις προμήθειες PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Τετάρτη, 06 Ιανουάριος 2021 19:50

Τελειωμό δεν έχει το … «θέλω» των τραπεζών, που εκτός από την εκμετάλλευση των πελατών τους με τα σχεδόν μηδενικά επιτόκια καταθέσεων και τα πολύ ακριβά επιτόκια του δανεισμού, τον τελευταίο χρόνο βάζουν προμήθειες σε κάθε συναλλαγή των συναλλασσόμενων, τόσο εντός της τράπεζας όσο και ηλεκτρονικά, πολλές φορές εφαρμόζοντας κρυφές χρεώσεις που δεν έχει εγκρίνει η Πολιτεία.

Ο Αλέκος  Κουτσελίνης πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας, μίλησε στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Ηλία Κουτσερή για το πρόβλημα που υπάρχει και τις καταγγελίες πολιτών στην ΕΝΚΑ, τονίζοντας

Περισσότερα...
 
Ταχυμεταφορές, ηλεκτρονικές αγορές, ηλεκτρονικές απάτες. PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Πέμπτη, 31 Δεκέμβριος 2020 17:33

Ταχυμεταφορές, ηλεκτρονικές αγορές, ηλεκτρονικές απάτες. Συζήτηση του προέδρου της ΕΝ.ΚΑ. Βόλου Α. Κουτσελίνη με το Σ. Μπαξεβάνο στην "Ωρα της Μαγνησίας"

https://www.facebook.com/enkavolou/videos/193232132508610

 
Χάος στις ταχυμεταφορές. PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Πέμπτη, 31 Δεκέμβριος 2020 13:35

Με τις καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, ο πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου κ. Αλέκος Κουτσελίνης, μίλησε για το πώς μπορεί κάποιος να διεκδικήσει αποζημίωση από την εταιρεία courier που καθυστέρησε να παραδώσει την παραγγελία του. Επισημαίνει, ωστόσο, πως εάν δεν γίνει φιλικός διακανονισμός και ο καταναλωτής που θίγεται, κινηθεί διά της δικαστικής οδού, τότε καλείται να πληρώσει δυσανάλογα ποσά για την προσφυγή στη δικαιοσύνη.
Το… πάθημα του πρώτου lockdown δεν έγινε «μάθημα». Και τώρα που οι διαδικτυακές παραγγελίες έχουν εκτοξευθεί, οι εταιρείες ταχυμεταφορών δεν ανταποκρίνονται επαρκώς στον τεράστιο όγκο αποστολών που

Περισσότερα...
 
Καταγγελίες για τηλεφωνία, ενέργεια και αγορές προϊόντων από τους καταναλωτές του Βόλου PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Πέμπτη, 29 Οκτώβριος 2020 22:06

Καταγγελίες για τηλεφωνία, ενέργεια και αγορές προϊόντων από τους καταναλωτές του Βόλου

Καταναλωτής ηλεκτρικής ενέργειας που προτίμησε να αλλάξει πάροχο, πιστεύοντας στη διαφήμιση, ανακάλυψε ξαφνικά, ότι ενώ του είχαν πει για πάγιο στην τιμή των 5 ευρώ, τελικά το πάγιο ήταν στα 22 ευρώ. Διαμαρτυρήθηκε και προσέφυγε στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας, όπου προσφεύγουν καθημερινά δεκάδες καταναλωτές, διαμαρτυρόμενοι για συμβάσεις τηλεφωνίας, ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά και για απάτες σε παραγγελίες προϊόντων.

Καθημερινό είναι πλέον το φαινόμενο των καταγγελιών καταναλωτών στην ΕΝΚΑ Βόλου, αλλά και στη Γ.Γ. Καταναλωτή για προϊόντα και υπηρεσίες, που δεν ανταποκρίνονται στα όσα διαφημίζονται. Όπως ανέφερε ο εκπρόσωπος της ΕΝΚΑ Αλ. Κουτσελίνης στην περίπτωση με τον καταναλωτή που άλλαξε πάροχο ηλεκτρικής

Περισσότερα...
 
Οι καταναλωτές αναγνωρίζουμε τα πιθανά οφέλη της τεχνητής νοημοσύνης αλλά εγείρουμε σοβαρές ενστάσεις PDF Εκτύπωση E-mail
ΘΕΜΑΤΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2020 19:43
Σύμφωνα με μία έρευνα που διεξήχθη από ενώσεις καταναλωτών σε 9 ευρωπαϊκές χώρες, οι καταναλωτές πιστεύουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να επιφέρει σημαντικά οφέλη. Ωστόσο, όταν μας ζητήθηκε να αξιολογήσουμε ορισμένες υπηρεσίες, οι οποίες χρησιμοποιούν, ήδη σήμερα, τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, π.χ. ψηφιακοί οικιακοί βοηθοί, ή διαφημίσεις σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου, οι περισσότεροι από εμάς δε φανήκαμε πεπεισμένοι.
Οι καταναλωτές εγείρουμε σοβαρές ενστάσεις ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να οδηγήσει σε ολοένα και αυξανόμενες παραβιάσεις των προσωπικών δεδομένων. Στην πραγματικότητα, όταν πρόκειται για συγκεκριμένες διεισδυτικές τεχνολογίες, όπως
Περισσότερα...
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 3
Ένωση Καταναλωτών Βόλου